søndag den 26. august 2012

A night out

Godt nok lidt forsinket - men what the heck........

Vi kender vel alle weekendens store spørgsmål. Hvad skal jeg have på i byen? (overfladisk? - JA, men kan vi ikke ligeså godt indrømme det?)

Traditionen tro, fulgte dette dilemma mig i fredags, og det endte derfor også med at I får to outfits at se!

Den swaggede mig, havde i starten besluttet sig for, at jeg skulle keep it casual. Sort og hvid med røde læber.


Sko - Reebok//Bukser - ZARA//T-shirt - Adidas//Blazer - ZARA

MEN - den lettere feminine Emilie dukkede op, og jeg endte med at tage en kjole på med et swagget pift af mine elskede Reebok.


Sko - Reebok//Bukser - ZARA//Kjole - MTWTFSS Weekday

Jeg havde valgt at holde accessories-fronten simpel i form af røde negle og min trofaste følgesvend, Arty-ringen.


Neglelak - OPI//Ring - Yves Saint Laurent

Julie og jeg ønsker alle en god mandag!

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar