onsdag den 29. august 2012

Forever young

Der er en uge til ens fødselsdag. På præcis samme tidspunkt får alle den indskydelse at "hey, jeg skal da lige bede om en ønskeliste"...

... og så står man der. Man aner ikke hvad man skal ønske sig, men selvfølgelig kommer man på et par ønsker, for det er jo kun for at være søde, at folk beder om ens ønsker. Ønskelisten plejer dog aldrig at nå frem, da jeg på mirakuløs vis enten får den smidt væk fra jordoverfladen eller fra mine tanker - og glemmer at videregive den.

Kender I det? 

Anyways! Jeg anså min kommende fødselsdag - og det faktum at Julie og jeg lige har startet Studded Ladybugs -  som en perfekt mulighed til at lave en fin lille ønske-collage. To fluer med ét smæk er slået, en ønskeliste og et virtuelt kram til jer derude.


Maria Black - Small roll on ring//LineandJo - Miss Roberta//Marc Jacobs Splash - Rain, Grass, Ginger//Love Letters of Great Men//Royal Copenhagen porcelæn//Eva Trio White//Hay - Little Joseph//Helmut Newton Photos//Trine's Wardrobe Haircare

Ingen kommentarer:

Send en kommentar